Güncel Yansıtmalar


Minolta x700 + 50 mm 1:1.4 + Expired Kodak. yeldeğirmeni, Kadıköy.


Basamak 3, benim gerçekleşmemiş sergimin adı. 3. Basamağımı arkamda bıraktığıma inandığım bir dönemde bu sergiyi açmaya karar vermiştim. Araya giren proje ve türlü meşguliyetlerden sonra halen 3. Basamağımda zıpladığımı fark ettim. Bu bana kendimi konformist hissettiriyor; bildiğim gibi çekiyorum. Bir değişimin eşiğinde olduğum ortada, ancak o değişimi getirecek kas gücüm yerinde değil; veya daha düzgün bir ifade ile şartlar olgunlaşmadı.


 
Yashica Electro 35 + Expired Kodak. Artvin


Bu mevzunun bir parça can sıkıcı olmasının tek sebebi çektiklerimi son derece alışılmış bulmam veya onlara ufak bir yabancılık hissetmem değil; üstüne bir de yön değiştirmem. Adını koymadığım 4. Basamağım için kafamda belirlediğim low-key fotoğraflar, flaş kullanımına odaklanmak yerini mimari fotoğrafa bırakır gibi. Ancak siyah beyaz fotoğrafa olan göz açlığım ise baş dönmesi yapıyor. Her dönem tektip üretemeyeceğimin farkındayım ancak yönümü şaşırmış olmak ve benzer şekilde üretmek beni çıplak bir arafa sürüklüyor; bu noktada da niye çekiyorum ki zaten? Deyip bir nihilizm denizinde boğulur gibi oluyorum.

Sanırım ihtiyacım olan kendimi dışarı itmek, ittirmek ve hatta yüksek bir yerden atlamak & her an üretemeyeceğim gerçeği ile barışmak.


h

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Fotoğraflarımla Arama Giren Ürkütücü Mesafe